tre foton ihopsatta till header

tre foton ihopsatta till header

söndag 2 april 2017

Inlämning Mars 2017

Då är inlämningen avklarat för denna gång. Det blev succe med insamlingen och vi fick ihop inte mindre än 250 paket!!

Tack till de sista bidrag som ramlat in nu sista dagarna <3

Tyg skänkt av Jessica från ZiccaFabric

Byxor och mössor från Beatrice Hobiger

Änglarpåsar sydd av mig och blå/mint tyg skänkt av Ninnii Söderberg

Sydd av mig och tyg skänkt av Sara Leijonstaaf

Sydd av mig, tyg skänkt av Ninnii S

Kläder från Ingrid Blom Runnman

Lovisa Eriksson fixa skjuts till NKS

Färdig packade kläder av Sofia Axelsson

Sydd av mig, tyg utklipp och skänkt av Nathalie Parker

På avdelning, vi tog med oss de små sällskap <3

kläderna av mig (chonthicha Ngamkrathok)

Sydd av mig och tyg från Ninnii S

Sydd av mig och tyg av Nathalie Parker

De exakta 252 paket


Nu sy vi lite mer inför nästa inlämning :) vi återkommer lite närmare om när det ske.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar