tre foton ihopsatta till header

tre foton ihopsatta till header

söndag 19 augusti 2018

Packar paket

Semestern lider mot sitt slut och dags att komma in i rutiner igen. Tyvärr tar ju inte prematura födslar semester men som tur är har många av våra sömmerskor varit aktiva på semestern.

Ikväll har jag packat och fixat med många kläder jag fått in. Det mesta kompletteringar till kläder jag haft hemma som behöver fler delar för att bilda ett set/paket. 

Här kommer bilder på många av dom kläder jag packat idag. 

Några av kläderna har jag fått in innan sommaren men pga av trasig skrivare har deras paket saknat lappen med information och inte hunnit bli klart förrän nu. 

Tack fina sömmerskor Sandra & Cecilia.

Caroline ansvarig NKS Solna 
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar